üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2008.06.16. 15:06 csicsavoe

A betyárit

Hát időm mint a tenger de értelmes dolog nem került fel ide. Most akkor pár értelmes ez-az.

Először ez. Ez az a sörreklám amire én azt mondanám nagyon korrekt. Napnál világosabb, hogyha a mentők rendőrök tűzoltók sziréna helyett ezt a jelzést használnák könnyebben nyernének zöld utat. Szóval ez a felirat a megkülönböztető jelzések csúcsa.



Akkor a következő ez-az. Mire jó a rasta haj? Sodorj belőle cigit. Na jó azért nem szívnék bele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Íme a szobatársam. Ugylátszik nagyon fél valamitől. Nem tőlem én nem terrorizálom a körülöttem lakókat. Biztos a legyekből lett elege. Mert náluk Kaposváron a koliban légyinvázió van. És úgylátszik ennyi légy elég, hogy megfélemlítsen egy embert.

Ennyi. Holnaptól megint szünetelek. De lesz blog. Lesz. A nyáron. Mármint ha ha én is végeztem minden hercehurcával. Ugyhogy ne izgulj peca lesz még szó a te nehéz menthalodról is. Meg igyekszem még sok-sok okosságot összegyűjteni. Addig tettem ki cimkéket ugyhogy lehet olvasgatni az eddigi elmebajokat ha esetleg valakit érdekel. Pápá!

3 komment

Címkék: saját idiotta

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr62523847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peca 2008.06.16. 23:43:23

Mint törzs bloglátogató, szeretném örömömet kifejezni: ÖRÖM! Várom a lemezkritikát. :)

Sanislov 2008.06.24. 03:12:17

Háh...de hidd ám hogy nem figyellek:D

Hát itt meg mi lelte a Danit?? én ilyet nem is láttam tőle:D NA persze...nem terrorizálod..na de azért mégiscsak a photoshop a jobb, és az én konzervnyitási technikám:P Nem is beszélve a svájci bicskáról...

bÖbE 2008.06.24. 11:25:29

háT szErInTem iTT CsAk KeREsi A DAni A TéRfElEs DoLgOt
süti beállítások módosítása