üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2008.08.12. 12:06 csicsavoe

Frissítek frissítek.

Anti emo. Ez lennék én mostantól. Ugy kezdődött, hogy Kalocsán vagyok. De szombat este semmi nincs a városban. OK. Mert mindenki Szeliden van Diszkóban. OK. Menjünk mi is dizsibe. NEM OK. De megtettük amit megkövetekt a mindenki. Így 2008-ban is diszkóztam. Utoljára tavaj nyáron tettem ilyet. De még az se volt ilyen durva. Először is mit keresnek diszkóba 12 éves kölkök. Be lehet engedni őket egyáltalán? Másodszor. Mit keresnek az emo-k diszkóban. Én azt hittem szombat este csoportos érfelvágás van nekik. De végül is nem hibáztatom(csak utálom) őket elvégre mi is betoltuk a valagunkat az Éden dizsibe. Megértettem mért érzik olyan jól magukat mindenki a tánctéren. Hát mert nem látnak semmit a stroboszkóptól. De télleng semmit. Ha behúztam volna a mögöttem álló alaknak nem látta volna, hogy én vagyok az. Persze nem tettem volna ilyet amúgy se. Még Balázs se mert nem itta magát kötekedő részegre, nem használt a dupla sör adag(mindkét kézbe sör)

Amúgy Kalocsa jó hely. Jó arcok vannak. A város is szép. Sok hely van ahova be lehet ülni inni enni. Ugyhogy üdítő volt a multhét.

De nem maradhat el a hét kommunikációja sem. A téma a gagyi kínai termékek, meg hogy manapság mindent ott gyártanak.
Balázs: -Basszus manapság mindent kínában csinálnak!
én: -Ja. Még az olimpiát is!
Na mindegy. Ez akkor vicces volt. Amúgy ITT egy link. Ma találtam. Nézzétek meg a világ két végén, hogy állnak a dolgokhoz. Jók az ábrák.

Végül pedig a hét sztárfotója Kalocsárol bizonyítékul, hogy Balázs és én is milyen fotogének vagyunk:

4 komment

Címkék: utaz nézgelődés idiotta

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr94612314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanislov 2008.08.12. 14:20:44

XDXD

Na miaz csak ennyi maradt meg a hétből az emlékeidben? :D
Pedig volt itt pingpong, darts minden napos iszogatás, Dunára motorozás imával:D
Főttojááás:D
Meg az a sok lány O_o :D:D:D
És a mama kajája::D Hogy dícsér téged utólag, hogy mindenből ettél:)

Badan 2008.08.13. 10:12:18

...pedig jo az a dizsi :D

Ha'j!
Beneztem a blogodra ;) Par kattintas az Operencias tengeren tulrol!

Szeptemberben arconporges!
csa'ko'

csicsavoe · csicsavoe.blog.hu 2008.08.13. 12:41:03

Húú kaja. Ki is fakadtam tőle basszki. Fincsi volt. Képzeld még arra is emlékszem hogy a motorod kipufogója szétégette a lábam. Tudod nem felejtettem el semmit de mindent leírni az kicsit sok lenne.

Dani te meg hozzá nekem amcsi hamburgert! El ne feledd!

Brigusz 2008.08.13. 22:14:06

Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;)
süti beállítások módosítása