üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2007.08.19. 15:28 csicsavoe

Gyermek! Te hülye vagy!


A cím most rám utal. Szombat délben elmentem Miskolcra. Gondoltam kilencre otthon is lesze. Hát vasárnap reggel nyolc lett belőle. Amit el akartam intézni azt naná, hogy nem tudtam elintézni. De helyette Bence barátom szülinapján(meg máshol is) sikeresen leittam magam. Már megint az a fránya alkohol. És megint nem bírtam magammal. De nem részletezem.
Öröm, hogy van még olyan hely, ahol 170ft egy korsó sör. És nem vizes! Az is öröm, hogy vannak még jó fej emberek, akik tök ismeretlenül meghívnak bármire. Az viszont nem öröm, hogy sok csöves meg sittes mindig beléd köt. És mindig pont téged találnak meg. Dehát baleknak születni kell. Öröm viszont, hogy rendes emberek felalják, hogy aludj náluk.(ezt is majdnem ismeretlenül) Tehát mi ebből a tanulnág? Az életben több öröm van mint amennyi szar, geci ember!
Tegnap egy személyben voltam a kúltúrált ivó, az udvarias részeg fiatalember, és az alpári paraszt. Igazi sokszínű egyéniség vagyok.

ÉS sodródok a póker árral. Én is neten pókerező cyber hold'em es lettem. A kockulás nem jó. De mit lehet ellene tenni?

2 komment

Címkék: saját utaz szid idiotta

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr7143742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrisvolf · http://chrisvolf.extra.hu 2007.08.19. 18:03:38

Hát nem tudom mire gondolsz, de egészségedre! :D És lám, télleg megnéztem a blogod.. Sőt még kommenáltam is...

csicsavoe · csicsavoe.blog.hu 2007.08.19. 19:18:51

És vazze télleng megnézted!Kösz a sok sörtTKurva jó volt.!
süti beállítások módosítása