üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2007.08.01. 11:41 csicsavoe

Szignálás, Bauhaus

Tegnap felmentünk Sallai Tibor tanárbácsival Pestre. Aláírtuk Tamásnál a dombornyomatokat. 40 db-ot. Meg egy kicsit vendégeskedtünk is ha már ott voltunk. Ittunk finom bort, megnéztük Tamás és Klári munkáit. Nagyon jó volt. Beszéltünk egy csomót erről a grafika témáról. Aztán Tamás mutatott nekem olyan brazil mocsári fát, aminek köbmétere 2,5 - 3 millió forint. És a fát gyémánt kristályos fűrésszel vágták, olyan kemény. Huhh. Meg mutatott ében fát is. Soha nem láttam még, most végre igen. Kaptam is egy kis ébenfa kockát.

Utána Tibivel elugrottunk megnézni a Breuer Marcell kiállítást. Végül is ingyen jeggyel mentünk be, ami 480 forintba került és elvileg 600 forintot kellett volna fizetetnünk. De ez bonyolult, ugyhogy nem magyarázom.
Egy Fehér Lészló kiállítást néztünk meg először. Felejtős. Nem rossz, de nem az én világom. Aztán végre eljutottunk kis Bauhaus feelinges terembe. Rengeteg makett volt. Én alapból nem szeretem az ilyen minimál épületeket, de volt egy-két egészen szép is. Persze rengeteg szék is volt ott. Azt hiszem megértettem mért olyan kényelmesek a Breuer Marcell székei. A fémvázas székekben nincs heggesztés. Az egész egy darabból van meghajlítva, amit elég nagy meló megcsinálni. Ezért rugalmas. És mégis fém.
Aztán ott volt még ez is:
A Vaszilij klubfotel! Alig vártam, hogy láthassam. Bele akartam ülni.de pont egy olyan emelvényen volt ami nem volt alátámasztva rendesen. Ráadásul a teremőr végig a nyomomban volt. De legalább láthattam. Elegáns, szép, eszméletlen kényelmes állítólag. Biztos az, ha Kandinszkij úgy szerette benne mereszteni a hátsó felét.Ez a szék is az a fajta dolog, amire azt mondom, hogy nekem kell egy ilyen. Találtam is egyet 295$-ért. Ez a legolcsóbb. És ez "csak" egy licence után gyártott új darab. Van 1200$-ért is. Asszem el kell kezdenem spórolni.



zene: Beck Zoltán 30Y - Öltöztetnéd Megint

Szólj hozzá!

Címkék: art kell utaz nézgelődés

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr93129838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása