üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2007.07.22. 14:40 csicsavoe

Szerencs 2007


Két hét szerencsen sok időnek tűnik így elmondva de nem az. Elég hamar elszállt a fejünk fölött ez a két hét. Vagy inkább a fejünkbe szállt :)
Szóval  művésztelepen dolgoztam mint az ökör. Sokat. Egész nap alkottam. Volt olyan nap, hogy több mint száz linólenyomatot nyomtam, volt, hogy egész nap montázsokat gyártottam... Télleng nem unatkoztam. Jó volt.
Aztán persze esténként iszogattunk minden nap. Kis borocska kis söröcske. Néha kicsit több a kicsinél. Meg azok az értelmes beszélgetések. Na az nem volt semmi. És mindig tanultam valami újat. Például megtanultam mit jelent a lol . És azt is tudom, hogy a kek ork nyelven jelenti azt, hogy lol. Na ügye mijen intelligens vagyok? Megismertem egy csomó agyszegény embert :) akik okítottak az ilyen ökörségekre.
Egy nap 666 forintot fizettem a boltban. Ha nem vettem volna szatyrot akkot ez a csúfság nem történhetett volna meg. Még a blokkot is eltettem de persze valaki elrámolta a grafika teremben.
A péntek 13-ám sem volt semmi. Nem vagyok babonás de azért az a nap... Úgy kezdődött, hogy reggel rögtön megbaszott az áram, ahogy a borotvámat húztam ki a konektorból (elektromos borotva). Utána a kólásgép nem vette be a tízforintost. Soha nem iszom kólát. Hát akkor akartam. Rá is basztam. Nagynehezen váltottam huszast és kivettem a kólikát. Ami azonnal ki is fojt, ahogy felbontottam. És ez még mind reggel történt. Na hát továbbb inkább nem is mesélem.
Amúgy télleng sokat tanultam a ottani emberektől. Tamás, a grafikatanál állati rendes faszi. Most úgy vettem tőle könyvet, hogy ki se fizettem. Azt mondta majd ha gondolom, adjam fel postán a zsetont. Ja és ugyanő fizette ki nekem a grafika szekció csoportképét, ami 500 forint volt. A sok segítségért cserébe tette, azt mondta. Bár ő két hét alatt többet segített nekem mint én neki. Tőle aztán lehet tanulni meg baromkodni vele.
Hát nemis tudom mit írjak még. Annyi jó sztori történt. Itt abbahagyom.
De a tegnapi búcsúestet azért még el kell mondanom. Szóval én reggel tízkor csöveltem vissza Szerencsre, mert pénteken Rolling Stoneson voltam (majd még erről is fogok írni). Persze egész este nem aludtam. Szombat délután aludtam két órácskát. Ugyhogy elég fárattan vágtam neki a borozgatásnak. Ezért hamar a fejembe is szállt, ami persze nem baj. Ezután testközelből nézhettem végig, ahogy egy csaj matahari részegre iszza az agyát. Annyira testközelből, hogy a farmeromat ma reggel mostam ki. Hát Van ez így. Amúgy tök aranyos volt.
Na itt most legyen a vége. Tartozok még egy Rolling Stones élménybeszámolóval. Nem feledem

zene: Rolling Stones - Before They Make Me Run

Szólj hozzá!

Címkék: art saját tan

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr96122940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása