üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2007.07.08. 11:51 csicsavoe

Live Earth II.

Tegnap kb. 12 órán át nézten a közvetítést a neten. Télleng jó volt. A szemem eléggé efáradt közben.
Láttam a Red Hot Chilli Pepperst, Metallicat, Foo Fighterst, Genesist, Linkin Parkot, Ludacrist, Xzibitet, Beastie Boyst meg még egy csomó mindent.
Olyan volt mint a fesztiválokon. A végén jöttek a legjobbak. Mondjuk a koncertek nem voltak olyan hosszúak, mert csak pár számot játszott mindenki, azért az egész nagyon király volt. Nem semmi élmény lehetett Londonba telt stadionban játszani a népnek. Na meg azér a Kokakabana-n sem lehet semmi egy akkora bulin őrülni. Washingtonban meg családias hangulat volt ami esnek hatott. A legfurcsábban nekem a Japán Xzibites hip-hop eszméletvesztés hangzott. Megnéztem és pozitívan csalódtam(xzibitben meg a japókban is). A Genesis zseniális volt! AZ RHCP meg egy időre megállt és a zenészek elkezdtek pofázni egymás között. A közönség persze fütyült, mi mást is tehetett volna. Aztán hirtelen elindult a By The Way. Tudjátok azzal a fasza gitáros résszel. Na akkor már a közönség is őrjöngött. Hamburgban az eső elmosta a rendezvényt, de a közönség kitartó volt. Így is kell ezt csinálni. Elcsíptem reggel Shakirából egy pár másodpercet. A bige valami olyan hihhetetlen hangot adott ki a száján, hogy nem bírtam ki röhögés nélkül. Belenéztem a zenenagyi(Madonna) koncertjébe is. Ez a nő nemtudom hanyadik X-et tölti be de hangulatot tud csinálni az tuti. A maga műfajában télleng jó. Hajnalra annyira elfáradtam, hogy az ágyamhoz menet az összes dologba belerúgtam. Kellemetlen volt.
A rendezvény célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a globális felmelegedésre. És ennek eleget is tett. Ha a telefontöltőd nem húzod ki a konektorból ugyanúgy fogyasztja az áramot, ráadásul még el is baszódik. Ezért is érdemes tehát kihúzni ha nem használod. Azt is megtudtam, hogy egy műanyag palack energiájából 3 óráig tudnék TV-t nézni. Ha ez igaz akkor az nem semmi. Sőt ha csak egy páran hagynák a kocsijukat a francba és bicajjal süvítenének akkor több tonna CO2-től kímélhetnénk meg a levegőt és ezzel magunkat is. Szóval sok érdekes dolgot hallottam és láttam tegnap. Ettől persze még nem leszek fanatikus környezetvédő, nem kötözöm magam mesztelenül egy fához, de azért érdemes szerintem belegondolni ebbe az egész globális problémába. Mert télleng igaz az, hogy "a foldet nem a szüleinktől örököljük, hanem az unokáinktól kapjuk kölcsön". Legyen ez a végszó akkor.

2 komment

Címkék: zene saját nézgelődés

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr87113929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mimi 2007.07.10. 20:55:44

Bezzeg arról nem írtál h egy feketehajú jánykával becélgettél végig :(
süti beállítások módosítása