üdv

" törzsfejlődésben megtorpant evolúciós zsákutca "

ez volt témák szerint

art (17) család (1) eggyél meg (3) idiotta (20) internet (1) játék (1) kell (2) kommunikáció (1) könyv (2) lecke (1) marketing (1) munka (1) nézgelődés (21) online (1) onlinemarketing (1) pasik (1) reklám (1) saját (35) szid (13) tan (8) tech (1) utaz (13) web (1) zene (10)

ucccso kommentek

  • A Rosseb...: Na...a cicabél eltűnt,egye meg a fene! Ja, Zsolti, eztet nézd meg,itt van, mi lett a kotászból. www.myspace.com/rosseb... (2009.11.19. 17:16)
  • Böbe: Na ez kemény cucc!!!:D ilyen kell nekem is. Hát fejenlőném a kitalálóját az tuti. (2008.10.29. 11:09)
  • csicsavoe: Hello szerencs blog! :) Tedd fel de mánis!!! (2008.08.19. 12:13)
  • Szerencs Blog: Helló! Itt a szerencs blog ! :) Légyszi hagy tegyem fel Tomiról a szentes képet, persze az elkövető nevével feltűntetv... (2008.08.19. 10:39)
  • Brigusz: Hűű itt valami új szerelem szövődött:)) Cuki a kép fiúkák:P:P pussz innen délrül!;) (2008.08.13. 22:14)
  • Utolsó 20

ha kellene

2007.07.07. 11:57 csicsavoe

Kis felvételi + ska


Kedden Nyíregyházán felvételiztem. Nem bűvölt el a hely. Ráadásul a neon kisütötte a szemem. Nem sikerült jól a dolog de nem is bánom, nem is nagyon törtem magam.


Szerdán elindultunk Kaposvárra. 6 órás út automobillal. Nem kevés. Mondjuk ebból csak 1 óra pesten átvergődni. Az út nagy részén viszont autópályán lehet hasítani. Kaposváron csütörtök reggel kezdődött a rajz+művtöri móka. Tehát volt egy estém szétnézni a városban. Nem egy nagyváros de szép. Igazából semmi extra nincs ott. A sétáló utca szép, bár amikor ott voltam már bezárt minden és kevesen jártak arra. De az a kevés ember aki arra mászkált az mind jól megnézett magának. Pedig nem vagyok egy különleges ember mégis mindenki kibámult az utcákról. Az én sétám célja kaja volt. Hát éttermen meg kocsmán kívül semmi nem volt nyitva. Kaja, tehát most az éttermet választottam. Egy kevésbé puccos helyet. Ettem aztán hazamentem(a szállóba) és eltettem magam holnapra. Pedig csábított az a Koppány Pince. Jó hangulat hallatszott bentről.
Reggel a város feléledt. Nekem meg pont ilyenkor kell felvételiznem. Irány az egyetem ami szép. Belülről meg nagy is meg minden. Tetszik! Asszem a rajz része jól is sikerált a felvételinek bár a művtörihez hozzá tudtam szagolni. Vigasztal, hogy más sem. :)
Ezután ismét 6 óra kocsikázás és megint az a kurva pest meg az a kurva sok kocsi meg idióta sofőr... Ááááááá felidegesít a gondolata is.

Ska fertőzést kaptam. Eddig is hallgattam ska-t de mostanába szinte csak azt hallgatok.

zene: Skafunderz - Részeges macek

Szólj hozzá!

Címkék: saját utaz tan

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsavoe.blog.hu/api/trackback/id/tr44113429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása